Legionella apparatuur

Beschrijving

Legionella apparatuur

Wilt u geen risico lopen op legionella besmetting in uw tandartspraktijk? Dental International uit Nieuwegein garandeert u dat legionella bacteriën in uw tandarts apparatuur geen kans hoeft te krijgen. Onze behandelunits hebben namelijk een beheersbaar spraywatersysteem waardoor u de kwaliteit van het water kunt beheren en een thermische of chemische desinfectie van de interne leidingen eenvoudig is.Hierdoor kan legionella besmetting makkelijk voorkomen worden.

Uniek behandelconcept

Legionella bacteriën in onze tandarts apparatuur is daarom vrijwel uitgesloten. Sinds 1993 produceren wij behandelunits in eigen beheer onder de merknaam DSA. Deze behandelunits zijn te onderscheiden in drie unieke varianten waardoor er altijd een bij uw wensen past. De ingebouwde waterverzorging zorgt dat u het watersysteem zelf kan beheren. Ook hoeven er geen leidingen gelegd te worden, wat naast legionella preventie natuurlijk nog andere voordelen heeft. Wij vinden het namelijk belangrijk dat bij de installatie van de apparatuur geen verbouwing plaats hoeft te vinden in uw praktijk.

Meer informatie over legionella

Legionella bacteriën in uw tandarts apparatuur zal bij de Dental International behandelunits niet voorkomen. Wij kunnen u meer informatie geven over onze maatregelen tegen legionella besmetting en over de mogelijkheden van onze behandelunits en overige tandarts apparatuur. Neem contact met ons op voor meer informatie!

Stel uw vraag

Stel uw vraag over Legionella apparatuur

Contactformulier

2. Contact
  3. NederlandsNederlands
Vragen of advies Bel 030 - 60 36 324
Sitemap  |  Professionele webshop nodig?